Πανικός στην Ιταλία από πρόβλεψη σεισμού!

Πανικός έχει ξεσπάσει στην Ιταλία τις τελευταίες μέρες καθώς πλησιάζει η 11η Μαΐου όπου σύμφωνα με προβλέψεις θα σημειωθεί μεγάλος σεισμός στη Ρώμη.
Ο Ραφαέλε Μπεντάντι, αν και μας έχει αφήσει χρόνους από το 1979, είχε προβλέψει πως στις 11 Μαΐου 2011, θα σημειωθεί στην ιταλική πρωτεύουσα μεγάλος σεισμός. Τους τελευταίους μήνες αρκετές ιταλικές ιστοσελίδες έχουν ασχοληθεί σε τη συγκεκριμένη πρόβλεψη ενώ οι μνήμες από το φονικό σεισμό στη Λ' Άκουιλα, παραμένουν νωπές.
Ιδιαίτερα καθησυχαστική εμφανίζεται η δημόσια τηλεόραση της χώρας, RAI, η οποία επαναλαμβάνει στους τηλεθεατές να μην πανικοβάλλονται αν και αρκετοί έχουν λάβει ήδη αντισεισμικά μέτρα προστασίας.
"Εγώ θα πω στο αφεντικό μου ότι έχω ραντεβού στο γιατρό. Αν είναι να πεθάνω, θέλω να πεθάνω με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Νομίζω το ίδιο θα κάνουν και άλλοι", είπε
Ιταλός μπάρμαν στα μέσα ενημέρωσης.
"Δεν ξέρω αν το πιστεύω πραγματικά αλλά μπαίνω στο Ίντερνετ και διαβάζω διάφορα και τελικά αγχώνομαι", είπε μια σεφ.
Πριν από 2 χρόνια, στις 6 Απριλίου 2009, σημειώθηκε σεισμός στη Λ' Άκουιλα μεγέθους 6,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ με τουλάχιστον 308 νεκρούς (ανάμεσά τους και ένας Έλληνας φοιτητής).
Όσον αφορά τον "προφήτη" ο οποίος πέθανε το 1979, είχε προβλέψει το 1923 με διαφορά δύο ημερών σεισμό στην Αδριατική. 
Ας ελπίσουμε πως ο Μπεντάντι θα πέσει αυτή τη φορά έξω στην πρόβλεψή του και όλα θα κυλήσουν ομαλά στη γειτονική χώρα!